sâmbătă, 27 noiembrie 2010

WWE - Kane Vs Undertaker

   Sall. Am revenit yar, am gasit cv timp liper si am incepus sa scryu din nou:). Tockmai akum eram pe Wrestlingfan.com si ma uitam la videoul cu UnDeRtAkEr. In seara aia nu m-am uitat(:| eram foooarte obosit. Tocmai pentru ca n-am vazut m-am gandit sa pun niste videouri:
                                                    The UnderTaker


I like Undertaker, but i Kane more.


   Am vazut meciul in reluare, oricum. A fost foarte misto, acesta este unul dintre multele postari pe cale le voi face. Innainte de meci, ziceam "In momentul de fata UnderTaker este peste Kane din toate punctele de vedere. Kane nu mai este ca in vremurile trecute, acum nici nu mai e folosit ca ME ci pe post de Jobber...Si imi pare rau ca altii cresc pe spatele lui.
   UnderTaker este un om pe care Bookerii l-au pus ca timp de 18 ani cat a aparut la WrestleMania sa nu fie invins...Cred ca la un moment dat se va retrage iar acel lucru va fi la WrestleMania cand probabil Bookerii se vor gandi sa il faca sa piarda asta din cauza ca vor vrea sa creasca poate un Wrestler nou si sa il faca sa lupte cu UnderTaker...Ar mai fi si alta cale ca UnderTaker sa plece din Compania WWE cu tot cu Streak-ul sau.".
   Acum ca am vazut rezultatul ma gandesc ca UnderTaker nu mai e atat de spectaculos cum era in trecut.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu