vineri, 26 noiembrie 2010

Introducere

   Salut, azi am inceput prima pagina din blog:):d. Ce sa scriu nu prea sthiu, dar in orike caz n-am chef sa iasa unul pliktisitor:))>. Oricum ma pliktisesc de groaza:_) sunt pe mess \. E 23:44, nu prea sunt multi pe mess=)) dar am 7 momentan. Orikum am sa aleg am in total pe mess cam 544. Pentru majoritatea kre nu stiu, am muulte iduri8-|. De obicey intru pe theodorcichanowski@yahoo.com. Chiar acum vb cu * priete**.  Oricum n-am chef sa dau nume, azi nu cred ca o sa fac prea multe postari. Nu e un jurnal online totusi, scriu de placere si ca sa il vada prietenii, oricum puteti baga idul in lista. Nu ma intereseaza cn il baga da nu dati massuri idioate. oricum, cum am zis nu vreau sa fie prea plictisitor. pot sa pun multe chestii, asa k dau poze.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu